Με τη χρήση cookies μπορούμε να σας παρέχουμε μια ιστοσελίδα αποτελεσματική, ασφαλή και φιλική προς τον χρήστη. Για να επιτρέψετε τη χρήση cookies, μπορείτε να επιλέξετε “Αποδοχή όλων”, διαφορετικά, χρησιμοποιήστε τις “Ρυθμίσεις Cookies”. Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας οποιαδήποτε στιγμή μέσω των ρυθμίσεων του περιηγητή σας.

Άλλες ερωτήσεις

Τι είναι η Δέσμευση/Αποθήκευση Τιμής;

Είναι η δέσμευση από πλευράς μας ότι το ποσό του ασφαλίστρου που σας προσφέρουμε παραμένει σε ισχύ για διάστημα 3 μηνών ανεξάρτητα από οποιαδήποτε αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας μας. Μοναδική προϋπόθεση είναι τα στοιχεία που έχετε καταχωρίσει για τη λήψη της προσφοράς να είναι ακριβή και να μην απαιτείται αλλαγή στα στοιχεία ασφάλισης (π.χ. εμπορική αξία του οχήματος).

Μπορεί να αλλάξει το ποσό της Δεσμευμένης Τιμής;

Μπορεί να αλλάξει μόνο στην περίπτωση που έχετε εμπλακεί και είστε υπαίτιος για ατύχημα που συνέβη κατά τη διάρκεια της δέσμευσης με την προϋπόθεση ότι όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που μας έχετε δηλώσει είναι ακριβή.

Πόσες φορές μπορώ να αποθηκεύσω μία προσφορά;

Μπορείτε να αποθηκεύσετε όσες προσφορές θέλετε ανά όχημα και για πέντε συνολικά οχήματα ανά προσωπικό λογαριασμό. Κάθε φορά που κάνετε προσφορά για το ίδιο όχημα, πάντα η τελευταία προσφορά είναι ενεργή και οι προηγούμενες προσφορές ακυρώνονται.

Πώς δημιουργείται η Προσωπική Σελίδα;

Με την ολοκλήρωση της αγοράς του συμβολαίου σας, εμφανίζεται στην οθόνη σας ο σύνδεσμος "Είσοδος Μέλους". Πατώντας σε αυτόν εμφανίζεται μία σελίδα με τα στοιχεία που χρειάζονται για τη δημιουργία της προσωπικής σας σελίδας. Η σελίδα σας ενεργοποιείται ακολουθώντας τον σύνδεσμο που θα βρείτε στο μήνυμα που σας στέλνουμε στο e-mail σας. Μέσα από την προσωπική σας σελίδα, μπορείτε εύκολα και γρήγορα να διαχειριστείτε ζητήματα σχετικά με το συμβόλαιό σας, όπως:

Μπορώ να αλλάξω το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό Πρόσβασης;

Υπάρχει η επιλογή να αλλάξετε όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης, στη σχετική ενότητα της προσωπικής σας σελίδας.

Σε περίπτωση που πουλήσω το αυτοκίνητό μου, η ασφάλιση θα μεταβιβαστεί στο νέο ιδιοκτήτη;

Η ασφάλιση δεν μεταβιβάζεται στον νέο ιδιοκτήτη. Στην περίπτωση πώλησης του αυτοκινήτου σας και επιστρέφοντας σε εμάς το συμβόλαιό σας, θα σας καταβάλλουμε τα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα.

Μπορώ να πληρώνω με δόσεις μέσω πιστωτικής;

Ναι, επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής «Χρεωστική ή Πιστωτική Κάρτα» και επιλέγοντας «Πληρωμή σε Δόσεις», έχετε τη δυνατότητα να εξοφλήσετε το συμβόλαιό σας σε άτοκες μηνιαίες δόσεις. Οι δόσεις δεν είναι διαθέσιμες για πληρωμή με προπληρωμένες και χρεωστικές κάρτες, καθώς και κάρτες του εξωτερικού.