Με τη χρήση cookies μπορούμε να σας παρέχουμε μια ιστοσελίδα αποτελεσματική, ασφαλή και φιλική προς τον χρήστη. Για να επιτρέψετε τη χρήση cookies, μπορείτε να επιλέξετε “Αποδοχή όλων”, διαφορετικά, χρησιμοποιήστε τις “Ρυθμίσεις Cookies”. Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας οποιαδήποτε στιγμή μέσω των ρυθμίσεων του περιηγητή σας.

Συχνές Ερωτήσεις

Στην ενότητα αυτή, σας δίνουμε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις. Έχουμε ομαδοποιήσει τις πιο συχνές σας ερωτήσεις ώστε να μπορείτε να βρείτε εύκολα την απάντηση σε αυτό που χρειάζεστε.
Σε περίπτωση οποιασδήποτε άλλης ερώτησης ή απορίας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Επικοινωνίας της Allianz Direct στο τηλέφωνο
210 69 99 900.
 

Σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας

Πόσο γρήγορα εκδίδεται το ασφαλιστήριο συμβόλαιό μου;

Εάν επιλέξετε την πληρωμή με πιστωτική κάρτα και εφόσον η πιστωτική σας κάρτα έχει το απαραίτητο πιστωτικό υπόλοιπο, το συμβόλαιό σας εκδίδεται άμεσα και σας αποστέλλεται στο e-mail σας αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής. Εάν επιλέξετε την πληρωμή μέσω του τραπεζικού σας λογαριασμού (ΔΙΑΣ) το συμβόλαιό σας εκδίδεται και σας αποστέλλεται στο e-mail σας, την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την είσπραξη των ασφαλίστρων. Και στις δύο περιπτώσεις, εφόσον έχετε δημιουργήσει προσωπική σελίδα, το συμβόλαιό σας είναι διαθέσιμο και στην προσωπική σας σελίδα στο www.allianzdirect.gr.

Πότε θα μου σταλεί το Σήμα Ασφάλισης;

Σύμφωνα με το νέο νόμο 4261/2014 για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου, καταργείται το ειδικό αυτοκόλλητο σήμα ασφάλισης. Απόδειξη ότι είστε ασφαλισμένος αποτελεί πλέον το εξοφλημένο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, το οποίο και μπορείτε να επιδεικνύετε στις αστυνομικές αρχές εάν σας ζητηθεί σε κάποιον έλεγχο. Για τον λόγο αυτό είναι απαραίτητο να το έχετε πάντα στο αυτοκίνητό σας.

Πώς θα παραλάβω το ασφαλιστήριο συμβόλαιό μου;

Τόσο στην περίπτωση που έχετε κάνει τη διαδικασία ασφάλισης ηλεκτρονικά μέσω του www.allianzdirect.gr, όσο και τηλεφωνικά μέσω του Κέντρου Επικοινωνίας της Allianz Direct, το Πρόγραμμα Ασφάλισης , η Βεβαίωση Ασφάλισης καθώς και ο Οδηγός Ασφάλισης θα σας σταλούν άμεσα στο e-mail σας και θα είναι, επίσης, διαθέσιμα μέσω της προσωπικής σας σελίδας, εφόσον έχετε δημιουργήσει. Ηλεκτρονικά θα είναι επίσης διαθέσιμα και όλα τα συνοδευτικά έντυπα όπως η Φιλική Δήλωση Ατυχήματος, η Δήλωση Ατυχήματος και η Αίτηση Αποζημίωσης.

Τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω να αλλάξω κάποιο από τα προσωπικά μου στοιχεία ή τα στοιχεία ασφάλισης;

Στην περίπτωση αυτή, μπορείτε να κάνετε την αλλαγή μέσω της προσωπικής σας σελίδας στο www.allianzdirect.gr, συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας ηλεκτρονικά τη σχετική Αίτηση Τροποποίησης των στοιχείων ασφάλισης. Εναλλακτικά, μπορείτε να ζητήσετε την αλλαγή των προσωπικών σας στοιχείων στο Κέντρο Επικοινωνίας της Allianz Direct, στο 210 69 99 900. Εάν η αλλαγή αφορά στοιχεία που επηρεάζουν το ασφάλιστρο του συμβολαίου σας (π.χ. προσθήκη/αφαίρεση κάλυψης, προσθήκη οδηγού κ.λ.π) θα επικοινωνήσουμε μαζί σας είτε ηλεκτρονικά, είτε τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε για το νέο ποσό ασφαλίστρων.

Πώς γίνεται η ανανέωση του συμβολαίου μου;

Είκοσι μέρες πριν την εξάμηνη δόση ή την ετήσια επέτειο του Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου σας, σας στέλνουμε e-mail με συνημμένη την Ειδοποίηση πληρωμής ασφαλίστρων. Επιπλέον, η Ειδοποίηση πληρωμής Ασφαλίστρων είναι διαθέσιμη στην προσωπική σας σελίδα στην www.allianzdirect.gr, εφόσον έχετε δημιουργήσει. Μπαίνοντας στην προσωπική σας σελίδα, θα δείτε την Ειδοποίηση Πληρωμής Ασφαλίστρων με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε, δηλαδή τις καλύψεις που έχετε επιλέξει, το ποσό των ασφαλίστρων που πρέπει να καταβάλλετε, το διάστημα μέσα στο οποίο πρέπει να το κάνετε, και τους διαθέσιμους τρόπους εξόφλησης. Υπάρχει η δυνατότητα να πληρώσετε τα ασφάλιστρα είτε με πιστωτική κάρτα είτε με μετρητά μέσω του τραπεζικού σας λογαριασμού, με χρήση του Διατραπεζικού Συστήματος ΔΙΑΣ. Εσείς δεν έχετε παρά να επιλέξετε τον τρόπο που σας εξυπηρετεί και να ολοκληρώσετε την πληρωμή μέχρι την ημερομηνία λήξης της τρέχουσας περιόδου ασφάλισης. Δύο ημέρες πριν τη λήξη της περιόδου ασφάλισης, και εφόσον δεν έχει γίνει εξόφληση των ασφαλίστρων, θα σας στείλουμε υπενθύμιση για να διασφαλίστεί η συνέχιση της ασφάλισης του αυτοκινήτου σας, καταβάλλοντας έγκαιρα τα ασφάλιστρα. Με την εξόφληση των ασφαλίστρων, θα βρείτε στην προσωπική σας σελίδα στο www.allianzdirect.gr, τα εξής έγγραφα:
  • Το νέο Πρόγραμμα Ασφάλισης με τις καλύψεις που έχετε επιλέξει, καθώς και το Ειδικό Σήμα και τη Βεβαίωση Ασφάλισης.
  • Τον Οδηγό Ασφάλισης που περιλαμβάνει τους όρους του Συμβολαίου σας
  • Το Έντυπο Φιλικού Διακανονισμού, την Αίτηση Δήλωσης Ατυχήματος και την Αίτηση Αποζημίωσης.
Πριν την εξόφληση των ασφαλίστρων σας, μπορείτε είτε στέλνοντας e-mail στο direct@allianz.gr είτε καλώντας στο 210 69 99 900, να ζητήσετε την αλλαγή στοιχείων ή και καλύψεων, την μείωση κεφαλαίου ή οποιαδήποτε άλλη τροποποίηση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.

Γιατί είναι σημαντικό να έχω πλήρη Οδική Βοήθεια;

Είναι πολύ σημαντικό να νιώθουμε την ασφάλεια ότι κάποιος θα μας φροντίσει εάν μας συμβεί κάτι στον δρόμο. Με την πλήρη Οδική Βοήθεια, αναλαμβάνουμε, σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος ή βλάβης, στην Ελλάδα ή την Ευρώπη:
  • Την επιτόπου επισκευή του αυτοκινήτου σας ή τη μεταφορά του σε συνεργείο
  • Την μεταφορά των επιβαινόντων του αυτοκινήτου σας στον τόπο κατοικίας τους, ενώ παρέχουμε επίσης αυτοκίνητο για τη μετακίνησή σας.
  • Τη μεταφορά σας στο πλησιέστερο νοσοκομείο, εάν είναι απαραίτητη λόγω τραυματισμού ή τον επαναπατρισμό σας.

Επιβαρύνεται το ασφάλιστρο μου όταν προκαλέσω ζημιά;

Το ασφάλιστρο επιβαρύνεται ανάλογα με τον αριθμό των ζημιών που τυχόν προκαλείτε σε κάθε περίοδο ασφάλισης. Μπορείτε να απευθυνθείτε και στο Κέντρο Επικοινωνίας της Allianz Direct, που βρίσκεται στη διάθεσή σας για την ενημέρωσή σας. Στην περίπτωση που έχετε ασφαλίσει και την κατοικία σας με κάποιο από το Προγράμματα Ασφάλισης Κατοικίας της Allianz, το ασφάλιστρο για την ασφάλιση του αυτοκινήτου σας δεν επιβαρύνεται, όταν προκαλέσετε ζημιά. Η διευκόλυνση αυτή παρέχεται για την πρώτη ζημιά που τυχόν συμβεί κάθε τρία χρόνια.

Τι θα συμβεί εάν δεν πληρώσω έγκαιρα τα ασφάλιστρα του συμβολαίου μου;

Εάν μέχρι την ημερομηνία έναρξης της ασφάλισης του αυτοκινήτου σας, τα ασφάλιστρα δεν έχουν εξοφληθεί τότε το συμβόλαιό σας λήγει. Εάν επιθυμείτε να συνεχίσετε την ασφάλισή σας στην Allianz Direct, μπορείτε να προχωρήσετε στην εκπρόθεσμη πληρωμή των ασφαλίστρων, αλλά στην περίπτωση αυτή θα εκδοθεί νέο συμβόλαιο και η ημερομηνία έναρξης της ασφάλισης θα είναι η επόμενη εργάσιμη από την ημέρα είσπραξής των ασφαλίστρων.

Πόσο συχνά μπορώ να πληρώνω το ασφαλιστήριό μου;

Η Εταιρία παρέχει τη δυνατότητα εξόφλησης των ασφαλίστρων σε τριμηνιαία , εξαμηνιαία και ετήσια βάση. Η εγκαιρη εξοφληση των ασφαλιστρων είναι απαραιτητη για τη συνεχιση της ασφαλιστικης σας καλυψης.

Πως μπορώ να τροποποιήσω το συμβόλαιό μου;

Μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό μας κέντρου στο Τηλέφωνο: 210 69 99 900 (γραμμή 3) (Ώρες λειτουργίας 9.00-20:30, Σάββατο μέχρι 18:30) ή μέσω E-mail: direct@allianz.gr. Ακόμη μπορείτε να κάνετε login στην προσωπική σας σελίδα και να συμπληρώσετε την φόρμα για να υποβάλλετε το αίτημά σας.

Σχετικά με τη διαδικασία online ασφάλισης

Πώς μπορώ να ασφαλίσω το αυτοκίνητό μου;

Υπάρχουν δύο τρόποι για να ασφαλίσετε το αυτοκίνητό σας. Είτε μέσα από την ιστοσελίδα www.allianzdirect.gr είτε με ένα τηλεφώνημα στο 210 69 99 900, το Κέντρο Επικοινωνίας της Allianz Direct.

Ποιες κατηγορίες οχημάτων μπορώ να ασφαλίσω στην Allianz Direct;

Στην Allianz Direct ασφαλίζουμε Επιβατικά Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΙΧ, ΕΙΧ άνω των 5 θέσεων, ΕΙΧ εκπαιδευτικό). Για ασφάλιση οχημάτων άλλων χρήσεων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Επικοινωνίας της Allianz στο 210 69 99 905 προκειμένου να σας προτείνουμε κάποιο από τα άλλα μας προγράμματα.

Πώς μπορώ να ασφαλιστώ μέσω του www.allianzdirect.gr;

Η διαδικασία της online ασφάλισης μέσω του www.allianzdirect.gr αποτελείται από 4 απλά βήματα:

1. Συμπληρώστε τα στοιχεία του οδηγού και του αυτοκινήτου: Απαραίτητα πεδία αποτελούν ο αριθμός πινακίδας, η χρήση, η μάρκα, το μοντέλο και το έτος πρώτης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας, καθώς επίσης τα έτη κατοχής του διπλώματος οδήγησης, η ημερομηνία γέννησης του οδηγού και ο ταχυδρομικός κώδικας της μόνιμης κατοικίας του ιδιοκτήτη.

2. Επιλέξτε πρόγραμμα ασφάλισης: Έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε το δικό σας πρόγραμμα ασφάλισης επιλέγοντας ανάμεσα σε τρία προγράμματα με βασικές και προαιρετικές καλύψεις.

3. Συμπληρώστε τα στοιχεία του ιδιοκτήτη: Εδώ είναι απαραίτητα όλα τα προσωπικά στοιχεία του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, όπως το ονοματεπώνυμο, το φύλο, το ΑΦΜ, η ΔΟΥ, η διεύθυνση και το τηλέφωνο.

4. Σύνοψη και πληρωμή: Στο τέταρτο βήμα επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε προκειμένου να ολοκληρώσετε την διαδικασία αγοράς. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, πληρωμή μέσω PayPal και πληρωμή μέσω του τραπεζικού σας λογαριασμού (διατραπεζικό σύστημα ΔΙΑΣ). Στο σημείο αυτό μπορείτε, επίσης, να δείτε μια συνοπτική εικόνα όλων των στοιχείων που έχετε καταχωρίσει, καθώς και των καλύψεων που έχετε επιλέξει.

Σε κάθε περίπτωση με την παραλαβή του συμβολαίου σας, θα πρέπει να διασταυρώνετε, τόσο τα στοιχεία του οχήματός σας όσο και τα προσωπικά σας στοιχεία, για την ορθότητά τους.

Πώς μπορώ να ασφαλιστώ μέσω του Κέντρου Επικοινωνίας της Allianz Direct;

Η διαδικασία είναι ίδια όπως και στην περίπτωση της ασφάλισης μέσω του www.allianzdirect.gr, με τη διαφορά ότι η καταχώριση όλων των απαραίτητων στοιχείων γίνεται από ένα συνεργάτη μας στο Κέντρο Επικοινωνίας της Allianz Direct.

Σε κάθε περίπτωση με την παραλαβή του συμβολαίου σας, θα πρέπει να διασταυρώνετε, τόσο τα στοιχεία του οχήματός σας όσο και τα προσωπικά σας στοιχεία, για την ορθότητά τους.

Τι δικαιολογητικά έγγραφα χρειάζονται για την έκδοση του συμβολαίου και πώς μπορώ να τα στείλω;

Για την έκδοση του συμβολαίου σας δεν απαιτείται η αποστολή δικαιολογητικών, ωστόσο σε περίπτωση αποζημίωσης για ατύχημα, θα ζητηθούν κάποια δικαιολογητικά για διευκρίνιση στοιχείων, όπως η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, το δίπλωμα του οδηγού, το τιμολόγιο αγοράς του αυτοκινήτου, φωτογραφίες του οχήματος κ.λ.π. Σε κάθε περίπτωση εκπρόσωπος της Εταιρίας, θα επικοινωνήσει μαζί σας για οτιδήποτε χρειαστεί.

Πώς μπορώ να πληρώσω τα ασφάλιστρα;

Στην Allianz Direct σας παρέχουμε 4 επιλογές για την πληρωμή των ασφαλίστρων σας.

1. Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα Για την πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, απλά καταχωρείτε τα στοιχεία της κάρτας στη σχετική σελίδα της εφαρμογής και εφόσον υπάρχει το απαραίτητο πιστωτικό υπόλοιπο, εμφανίζεται στην οθόνη σας μήνυμα ότι η συναλλαγή ολοκληρώθηκε με επιτυχία και μπορείτε την ίδια στιγμή να εκτυπώσετε το συμβόλαιό σας. Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, σας παρέχουμε επίσης τη δυνατότητα εξόφλησης σε άτοκες μηνιαίες δόσεις. Οι δόσεις δεν είναι διαθέσιμες για πληρωμή με χρεωστικές κάρτες, προπληρωμένες κάρτες και κάρτες του εξωτερικού.

2. Internet Banking Μπορείτε να πληρώσετε τα ασφάλιστρά σας μέσω της υπηρεσίας internet banking όλων των τραπεζών, χρησιμοποιώντας τον μοναδικό 20ψήφιο κωδικό που θα σταλεί στο e-mail σας. Το συμβόλαιό σας θα σταλεί αυτόματα στο email σας, έως και την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την πληρωμή των ασφαλίστρων.

3. Πληρωμή στη τράπεζα Μπορείτε να πληρώσετε τα ασφάλιστρα σας χρησιμοποιώντας τον μοναδικό 20ψήφιο κωδικό που θα σταλεί στο email σας, σε οποιαδήποτε τράπεζα, στα μηχανήματα αυτόματων συναλλαγών που βρίσκονται εντός του καταστήματος με μετρητά ή με χρήση της κάρτας σας (χρεωστική/πιστωτική/προπληρωμένη) καθώς και σε ΑΤΜ που υποστηρίζουν πληρωμές. Το συμβόλαιό σας θα σταλεί στο email σας, έως και την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την πληρωμή των ασφαλίστρων.

4. PayPal Μπορείτε να εξοφλήσετε τα ασφάλιστρά σας χρησιμοποιώντας τον PayPal λογαριασμό σας.

Τα προσωπικά δεδομένα που σας δίνω είναι ασφαλή;

Η εμπιστευτικότητα πληροφοριών που αφορούν τα προσωπικά σας δεδομένα, είναι εξαιρετικής σημασίας για εμάς. Η Εταιρία μας λειτουργεί σύμφωνα με τους νόμους περί Προστασίας Δεδομένων. Έχετε το δικαίωμα να γνωρίζετε τα προσωπικά δεδομένα που διατηρούμε για εσάς καθώς επίσης το δικαίωμα να ζητήσετε να διαγράψουμε όποια πληροφορία σας αφορά και πιστεύετε ότι είναι ανακριβής ή δεν ισχύει πλέον.

Τι διαφορετικό έχει μια κλασική ασφάλιση αυτοκινήτου με την ασφάλιση μέσω direct;

Δεν υπάρχει καμία διαφορά. Πρόκειται απλώς για ασφάλιση με την χρήση ενός εναλλακτικού μέσου.

Τι πληροφορίες χρειάζομαι πριν αγοράσω την ασφάλισή μου;

Για να συμπληρώσετε σωστά την ηλεκτρονική φόρμα, χρειάζεται η άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας καθώς και το δίπλωμά σας ή τα διπλώματα όλων των οδηγών που οδηγούν το αυτοκίνητό σας. Στην άδεια κυκλοφορίας αναγράφεται ο αριθμός κυκλοφορίας, η μάρκα και το μοντέλο, οι φορολογήσιμοι ίπποι και τα κυβικά του αυτοκινήτου σας. Στο δίπλωμα αναγράφεται η ημερομηνία που το αποκτήσατε. Όλες αυτές είναι απαραίτητες πληροφορίες για την σωστή συμπλήρωση της φόρμας. Επίσης, σας καλούμε να διαβάσετε προσεκτικά το Έντυπο Προσυμβατικής Ενημέρωσης, το οποίο έχει ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την ασφάλιση από απόσταση και τα σχετικά δικαιώματά σας.

Υπάρχει κάποιος αρμόδιος ή κατάστημα που μπορώ να επισκεφτώ;

Οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε να μας τηλεφωνήσετε ή να βρεθείτε στα γραφεία μας, θα ήταν ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε και να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών σας. Κέντρο Επικοινωνίας Allianz Direct: 210 69 99 900 Διεύθυνση: Λ. Κηφισίας 274, 15232 Χαλάνδρι

Σχετικά με την αποζημίωσή σας

Είχα ατύχημα. Τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση που εμπλακείτε σε τροχαίο ατύχημα, καλέστε άμεσα από τον τόπο του ατυχήματος, την υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος της Allianz Assistance στο τηλέφωνο 210 99 88 188. Η Allianz Assistance θα φροντίσει να φθάσει εκπρόσωπός της στον τόπο του ατυχήματος προκειμένου να σας βοηθήσει στη συμπλήρωση της Δήλωσης Ατυχήματος ή της Φιλικής Δήλωσης Ατυχήματος και να σας παράσχει βοήθεια στην επισκευή του οχήματος εφόσον αυτό είναι δυνατόν, ή στη ρυμούλκηση του οχήματός σας σε συνεργείο της επιλογής σας. Η υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος μπορεί να κληθεί και μετά το ατύχημα σε περίπτωση που την ώρα του ατυχήματος δεν ήταν δυνατή η κλήση της (π.χ. μεταφορά σε νοσοκομείο λόγω τραυματισμού, αδυναμία επικοινωνίας). Εναλλακτικά μπορείτε να κατεβάσετε τη φόρμα Δήλωσης Ατυχήματος από την ιστοσελίδα της Allianz Direct, να την συμπληρώσετε και να την αποστείλετε με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση motorclaims@allianz.gr και ταχυδρομικώς στη Διεύθυνση Αποζημιώσεων Αυτοκινήτων της Allianz, Λ. Κηφισίας 274, 15232 Χαλάνδρι. Το έντυπο Αίτησης Αποζημίωσης είναι διαθέσιμο μέσα από την προσωπική σας σελίδα στο www.allianzdirect.gr, ενώ θα ήταν χρήσιμο να έχετε τα δικαιολογητικά που πιθανόν να ζητηθούν σε περίπτωση ατυχήματος, όπως άδεια κυκλοφορίας και δίπλωμα οδήγησης σε ηλεκτρονική μορφή.

Πού μπορώ να επισκευάσω το αυτοκίνητό μου;

Για την επισκευή του αυτοκινήτου σας μπορείτε να επιλέξετε όποιο συνεργείο επιθυμείτε. Συστήνουμε όμως να επιλέξετε κάποιο από τα συνεργαζόμενα με την Εταιρία μας συνεργεία έτσι ώστε στην περίπτωση που το ατύχημά σας ενταχθεί στο Σύστημα Άμεσων Πληρωμών του Φιλικού Διακανονισμού ή έχετε κάλυψη Ίδιων Ζημιών στο ασφαλιστήριο σας, να καλύψουμε απευθείας στο συνεργείο το κόστος αποκατάστασης της ζημιάς και εσείς δεν θα χρειαστεί να καταβάλετε κανένα χρηματικό ποσό. Επικοινωνώντας με την Allianz Assistance στο 210 99 88 188, θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε ποιο από τα συνεργαζόμενα συνεργεία σας εξυπηρετεί. Σε κάθε περίπτωση, τηλεφωνήστε μας στο 210 69 99 900 και θα φροντίσουμε κάποιος ανεξάρτητος πραγματογνώμονας να βρεθεί στο συνεργείο που έχετε μεταφέρει το αυτοκίνητό σας.

Τι δικαιολογητικά θα χρειαστούν για την αποζημίωσή μου;

Μετά την αναγγελία του ατυχήματος, ένας αρμόδιος διακανονιστής της Διεύθυνσης Αποζημιώσεων θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει για τα δικαιολογητικά που θα χρειασθούν προκειμένου να διακανονιστεί η απαίτησή σας. Είναι απαραίτητο να έχετε σε ηλεκτρονική μορφή την άδεια κυκλοφορίας και το δίπλωμα οδήγησης, δικαιολογητικά που πιθανόν να ζητηθούν σε περίπτωση ατυχήματος. Κατά την διάρκεια της διαδικασίας διακανονισμού της αποζημίωσής σας, το προσωπικό της Διεύθυνσης Αποζημιώσεων θα βρίσκεται στη διάθεσή σας για οποιουδήποτε είδους υποστήριξη χρειαστείτε. Για την επικοινωνία με τη Διεύθυνση Αποζημιώσεων μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο 210 69 99 900 ή να στείλετε e-mail στο motorclaims@allianz.gr.

Πώς θα παραλάβω την αποζημίωσή μου;

Μπορείτε να παραλάβετε την αποζημίωσή σας από τα κεντρικά γραφεία της Εταιρίας μας στην Αθήνα, Λ. Κηφισίας 274, 15232 Χαλάνδρι, ή από το υποκατάστημά μας στη Θεσσαλονίκη, Τσιμισκή 27. Σε περίπτωση που αυτό είναι ανέφικτο, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να ρυθμίσουμε την παραλαβή της αποζημίωσης με άλλο τρόπο (αποστολή με courier στο σπίτι ή στο γραφείο σας).
Εναλλακτικά, μπορεί να γίνει κατάθεση της αποζημίωσής σας σε τραπεζικό σας λογαριασμό. 

Τι κάνω σε περίπτωση που χαλάσει το αυτοκίνητό μου από βλάβη;

Σε περίπτωση που χρειαστείτε βοήθεια επειδή το αυτοκίνητό σας χάλασε και εφόσον έχετε την κάλυψη της Πλήρους Οδικής Βοήθειας, καλέστε άμεσα από τον τόπο που βρίσκεται το αυτοκίνητό σας, στο τηλέφωνο 210 99 88 188 (24 ώρες το 24ωρο) και δώστε τις παρακάτω πληροφορίες:
  • Το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας
  • Την ακριβή σας θέση και τον αριθμό τηλεφώνου που μπορούμε να σας καλέσουμε
  • Μια περιγραφή του προβλήματος που αντιμετωπίζετε
και ο αρμόδιος υπάλληλος θα σας ενημερώσει για τις ενέργειες που θα γίνουν προκειμένου να σας βοηθήσουμε.

Πώς είμαι σίγουρος ότι θα αποζημιωθώ σε περίπτωση ολικής κλοπής;

Σε περίπτωση ολικής κλοπής του αυτοκινήτου σας, σας αποζημιώνουμε στην τρέχουσα εμπορική του αξία κατά την ημερομηνία της κλοπής, 90 ημέρες μετά την υποβολή μήνυσης κατά αγνώστου στην Αστυνομική Αρχή και της σχετικής δήλωσής σας στην Εταιρία.

Τι είναι ο φιλικός διακανονισμός και είναι η Allianz μέσα σ αυτόν;

Ο φιλικός διακανονισμός είναι η διαδικασία που σας διασφαλίζει την αποζημίωσή σας από την Εταιρία μας σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, εφόσον το άλλο εμπλεκόμενο αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο σε Εταιρία που είναι μέσα στην συμφωνία του Φιλικού διακανονισμού. Η Εταιρία μας βρίσκεται στον Φιλικό διακανονισμό, άρα εάν και το άλλο εμπλεκόμενο όχημα είναι ασφαλισμένο σε Εταιρία με Φιλικό διακανονισμό, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε το ειδικό έντυπο του Φιλικού διακανονισμού από κοινού και να μας το στείλετε μαζί με το έντυπο για Δήλωση της ζημιάς. Εμείς θα φροντίσουμε να αποζημιώσουμε την ζημιά που έχει υποστεί το αυτοκίνητό σας.

Πώς γίνεται ο υπολογισμός της Αποζημίωσής μου;

Το Πρόγραμμα Ασφάλισης Αυτοκινήτου που έχετε επιλέξει προσδιορίζει το ύψος της αποζημίωσης που σας καταβάλλουμε. Η περίπτωση ολικής καταστροφής του αυτοκινήτου σας από Πυρκαγιά/Έκρηξη, Ίδιες Ζημιές, Φυσικά Φαινόμενα ή Κλοπής του, έχει ως βάση υπολογισμού του ποσού της αποζημίωσης την τρέχουσα εμπορική αξία του κατά την ημερομηνία της ζημιάς. Εάν στο αυτοκίνητό σας προκληθεί μερική ζημιά ή μερική κλοπή, η αποζημίωση υπολογίζεται με βάση τη δαπάνη επισκευής ή / και αντικατάστασης των τμημάτων ή εξαρτημάτων που έπαθαν βλάβη ή εκλάπησαν, στην τρέχουσα εμπορική τους αξία, κατά τη στιγμή της ζημιάς. Με δεδομένα τα παραπάνω, έχετε υποχρέωση πριν την ετήσια ανανέωση του ασφαλιστηρίου σας ή όποτε εσείς κρίνετε σκόπιμο, να μας ενημερώνετε εγγράφως για την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας, προκειμένου να γίνεται αλλαγή του κεφαλαίου κάλυψης, δεδομένου ότι σε περίπτωση ζημιάς, το ποσό που θα σας καταβάλουμε αντιστοιχεί στην τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας. Σας προτρέπουμε να ανταποκρίνεστε σε αυτή την υποχρέωση, καταβάλλοντας έτσι τα σωστά ασφάλιστρα για τη σωστή εμπορική αξία. Επιπλέον, για τον τελικό υπολογισμό της καταβλητέας αποζημίωσης, αφαιρείται η τυχόν "απαλλαγή" που αναγράφεται στο Περίγραμμα Ασφάλισής σας.

Ποια δικαιολογητικά έχει δικαίωμα να ζητήσει η Allianz για την καταβολή της αποζημίωσής μου, που πρέπει να γνωρίζω;

Η Allianz έχει το δικαίωμα να σας ζητήσει οποιοδήποτε επιπλέον έγγραφο κρίνει ότι χρειάζεται για την καταβολή της αποζημίωσή σας. Αυτά, ενδεικτικά, μπορεί να είναι το αντίγραφο της άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας, το αντίγραφο του διπλώματος σας, φωτογραφίες του αυτοκινήτου σας, τιμολόγιο αγοράς του αυτοκινήτου σας κ.λ.π.

Τι είναι η απαλλαγή;

Απαλλαγή είναι το ποσό με το οποίο συμμετέχετε στην αποζημίωση. Η απαλλαγή εξαρτάται από τη φύση της ζημιάς και μπορείτε να την πληροφορηθείτε από το περίγραμμα ασφάλισης του συμβολαίου σας.

Άλλες ερωτήσεις

Τι είναι η Δέσμευση Τιμής;

Είναι η δέσμευση από πλευράς μας ότι το ποσό του ασφαλίστρου που σας προσφέρουμε παραμένει σε ισχύ για διάστημα 3 μηνών ανεξάρτητα από οποιαδήποτε αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική της Εταιρίας. Μοναδική προϋπόθεση είναι τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει για τη λήψη της προσφοράς να είναι ακριβή και να μην απαιτείται αλλαγή στα στοιχεία ασφάλισης (π.χ. εμπορική αξία του οχήματος).

Μπορεί να αλλάξει το ποσό της Δεσμευμένης Τιμής;

Μπορεί μόνο στην περίπτωση που έχετε εμπλακεί και είστε υπαίτιος για ατύχημα που συνέβη κατά τη διάρκεια της δέσμευσης με την προϋπόθεση ότι όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που μας έχετε δηλώσει είναι ακριβή.

Πόσες φορές μπορώ να αποθηκεύσω μία προσφορά;

Μπορείτε να αποθηκεύσετε όσες προσφορές θέλετε ανά όχημα και για πέντε συνολικά οχήματα ανά προσωπικό λογαριασμό. Κάθε φορά που κάνετε προσφορά για το ίδιο όχημα, πάντα η τελευταία προσφορά είναι ενεργή και οι προηγούμενες προσφορές ακυρώνονται.

Πώς δημιουργείται η Προσωπική Σελίδα;

Με την ολοκλήρωση της αγοράς του συμβολαίου σας, εμφανίζεται στην οθόνη σας ο σύνδεσμος "Είσοδος Μέλους". Πατώντας σε αυτόν εμφανίζεται μία σελίδα με τα στοιχεία που χρειάζονται για τη δημιουργία της προσωπικής σας σελίδας. Η σελίδα σας ενεργοποιείται ακολουθώντας τον σύνδεσμο που θα βρείτε στο μήνυμα που σας στέλνουμε στο e-mail σας. Μέσα από την προσωπική σας σελίδα, μπορείτε εύκολα και γρήγορα να διαχειριστείτε ζητήματα σχετικά με το συμβόλαιό σας, όπως:
  • Να δείτε το Πρόγραμμα Ασφάλισης, τη Βεβαίωση Ασφάλισης και τον Οδηγό Ασφάλισης και να τα τυπώσετε ανά πάσα στιγμή.
  • Να βρείτε την Αίτηση Τροποποίησης, προκειμένου να μας δηλώσετε αλλαγές που θέλετε να γίνουν στο συμβόλαιό σας.
  • Να βρείτε τα έντυπα Δήλωση Ατυχήματος, Φιλική Δήλωση Ατυχήματος και Αίτηση Αποζημίωσης, τα οποία μπορείτε να τυπώσετε σε περίπτωση ζημιάς.

Μπορώ να αλλάξω το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό Πρόσβασης;

Υπάρχει η επιλογή να αλλάξετε όνομα χρήση και κωδικό πρόσβασης, στον προσωπικό σας λογαριασμό.

Σε περίπτωση που πουλήσω το αυτοκίνητό μου, η ασφάλιση θα μεταβιβαστεί στο νέο ιδιοκτήτη;

Η ασφάλιση δεν μεταβιβάζεται στο νέο Ιδιοκτήτη. Στην περίπτωση πώλησης του αυτοκινήτου σας και επιστρέφοντας στην Εταιρία το συμβόλαιο και το σήμα, θα σας καταβάλλουμε τα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα.

Μπορώ να πληρώνω με δόσεις μέσω πιστωτικής;

Ναι, επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής «Χρεωστική ή Πιστωτική Κάρτα» και επιλέγοντας «Πληρωμή σε Δόσεις», έχετε τη δυνατότητα να εξοφλήσετε το συμβόλαιό σας σε άτοκες μηνιαίες δόσεις. Οι δόσεις δεν είναι διαθέσιμες για πληρωμή με προπληρωμένες και χρεωστικές κάρτες, καθώς και κάρτες του εξωτερικού.

Τι είναι το δικαίωμα της Υπαναχώρησης;

Σύμφωνα με το (Άρθρο 8, παρ. 3, του Ν.2496/1997, δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από το Συμβόλαιό σας, αποστέλλοντας στην Εταιρία επιστολή με συστημένο ταχυδρομείο, μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την παραλαβή του Συμβολαίου. Η προθεσμία αυτή αναστέλλεται για όσο διάστημα έχετε το Δικαίωμα Εναντίωσης για μη παράδοση πληροφοριών ή Όρων (Οδηγός Ασφάλισης). Στην περίπτωση αυτή σας επιστρέφονται τα ασφάλιστρα που έχετε καταβάλει.

Πώς μπορώ να επικαιροποιήσω τα στοιχεία επικοινωνίας μου;

Μπορείτε να ενημερώσετε/επικαιροποιήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, χρησιμοποιώντας το ΑΦΜ και τον αριθμό του συμβολαίου σας, στo παρακάτω Link : Κέντρο Προτιμήσεων Επικοινωνίας (allianz.gr).