Υποβολή Παραπόνων
Πώς μπορώ να υποβάλω παράπονο;
Για να μας υποβάλλετε το παράπονό σας, μπορείτε να κατεβάσετε τη Φόρμα Υποβολής Παραπόνου , να τη συμπληρώσετε και να την αποστείλετε με όποιον τρόπο από τους παρακάτω σας εξυπηρετεί::
1.μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση direct@allianz.gr
2.μέσω φαξ στο 210 69 05 888
3.ταχυδρομικά στη διεύθυνση:
Allianz Ελλάς Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Λεωφόρος Αθηνών 110, Κτίριο Γ’ 10442 Αθήνα
1.μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση direct@allianz.gr
2.μέσω φαξ στο 210 69 05 888
3.ταχυδρομικά στη διεύθυνση:
Allianz Ελλάς Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Λεωφόρος Αθηνών 110, Κτίριο Γ’ 10442 Αθήνα
Όποιον τρόπο κι αν επιλέξετε η Εταιρία μας, μέσω κατάλληλης διαδικασίας επιβεβαιώνει την παραλαβή της Φόρμας Υποβολής Παραπόνου και προχωράει άμεσα στις κατάλληλες ενέργειες προκειμένου να σας απαντήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία διαχείρισης και επίλυσης του παραπόνου σας από την Εταιρία μας, δεν διακόπτει την παραγραφή των έννομων αξιώσεών σας.
Ποιες άλλες Αρχές υπάρχουν;
Σε περίπτωση που η απάντησή μας δεν σας ικανοποιεί, έχετε το δικαίωμα να απευθυνθείτε για εξωδικαστική λύση στις παρακάτω Αρχές:
στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
τον Συνήγορο του Καταναλωτή
στην Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών που έχει αναπτυχθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή
στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
τον Συνήγορο του Καταναλωτή
στην Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών που έχει αναπτυχθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή