Σχετικά με τη διαδικασία online ασφάλισης

Πώς μπορώ να ασφαλίσω το αυτοκίνητό μου;
Υπάρχουν δύο τρόποι για να ασφαλίσετε το αυτοκίνητό σας. Είτε online μέσα από την ιστοσελίδα www.allianzdirect.gr είτε με ένα τηλεφώνημα στο Κέντρο Επικοινωνίας της Allianz Direct, στο 210 69 99 900.
Ποιες κατηγορίες οχημάτων μπορώ να ασφαλίσω στην Allianz Direct;
Στην Allianz Direct ασφαλίζουμε Επιβατικά Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΙΧ, ΕΙΧ άνω των 5 θέσεων, ΕΙΧ εκπαιδευτικά). Για ασφάλιση οχημάτων άλλων χρήσεων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Επικοινωνίας της Allianz στο 210 69 99 905 προκειμένου να σας προτείνουμε κάποιο από τα άλλα προγράμματά μας.
Πώς μπορώ να ασφαλιστώ μέσω του www.allianzdirect.gr;
Η διαδικασία της online ασφάλισης μέσω του www.allianzdirect.gr αποτελείται από 4 απλά βήματα:

1. Συμπληρώστε τα στοιχεία του οδηγού και του αυτοκινήτου: Απαραίτητα πεδία αποτελούν ο αριθμός πινακίδας, η χρήση, η μάρκα, το μοντέλο και το έτος πρώτης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας, καθώς επίσης τα έτη κατοχής του διπλώματος οδήγησης, η ημερομηνία γέννησης του οδηγού και ο ταχυδρομικός κώδικας της μόνιμης κατοικίας του ιδιοκτήτη.

2. Επιλέξτε πρόγραμμα ασφάλισης: Έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε το δικό σας πρόγραμμα ασφάλισης επιλέγοντας ανάμεσα σε τρία προγράμματα με βασικές και προαιρετικές καλύψεις.

3. Συμπληρώστε τα στοιχεία του ιδιοκτήτη: Εδώ είναι απαραίτητα όλα τα προσωπικά στοιχεία του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, όπως το ονοματεπώνυμο, το φύλο, το ΑΦΜ, η ΔΟΥ, η διεύθυνση και το τηλέφωνο.

4. Σύνοψη και πληρωμή: Στο τέταρτο βήμα επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε προκειμένου να ολοκληρώσετε την διαδικασία αγοράς. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, πληρωμή μέσω PayPal και πληρωμή μέσω του τραπεζικού σας λογαριασμού (διατραπεζικό σύστημα ΔΙΑΣ). Στο σημείο αυτό μπορείτε, επίσης, να δείτε μια συνοπτική εικόνα όλων των στοιχείων που έχετε καταχωρίσει, καθώς και των καλύψεων που έχετε επιλέξει.
Πώς μπορώ να ασφαλιστώ μέσω του Κέντρου Επικοινωνίας της Allianz Direct;
Η διαδικασία ασφάλισης είναι ίδια όπως και στην περίπτωση ασφάλισης μέσω του www.allianzdirect.gr, με τη διαφορά ότι η καταχώριση όλων των απαραίτητων στοιχείων γίνεται από ένα συνεργάτη μας στο Κέντρο Επικοινωνίας της Allianz Direct, στο 210 69 99 900.
Τι δικαιολογητικά έγγραφα χρειάζονται για την έκδοση του συμβολαίου και πώς μπορώ να τα στείλω;
Για την έκδοση του συμβολαίου σας δεν απαιτείται η αποστολή δικαιολογητικών, ωστόσο σε περίπτωση αποζημίωσης για ατύχημα, θα ζητηθούν κάποια δικαιολογητικά για διευκρίνιση στοιχείων, όπως η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, το δίπλωμα του οδηγού, το τιμολόγιο αγοράς του αυτοκινήτου, φωτογραφίες του οχήματος κ.λ.π. Σε κάθε περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για οτιδήποτε χρειαστεί.
Πώς μπορώ να πληρώσω τα ασφάλιστρα;
Στην Allianz Direct σας παρέχουμε 4 επιλογές για την πληρωμή των ασφαλίστρων σας.

1. Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα
Για την πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, απλά καταχωρείτε τα στοιχεία της κάρτας στη σχετική σελίδα της εφαρμογής και εφόσον υπάρχει το απαραίτητο πιστωτικό υπόλοιπο, εμφανίζεται στην οθόνη σας μήνυμα ότι η συναλλαγή ολοκληρώθηκε με επιτυχία και μπορείτε την ίδια στιγμή να εκτυπώσετε το συμβόλαιό σας.
Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, σας παρέχουμε επίσης τη δυνατότητα εξόφλησης σε άτοκες μηνιαίες δόσεις.
Οι δόσεις δεν είναι διαθέσιμες για πληρωμή με χρεωστικές κάρτες, προπληρωμένες κάρτες και κάρτες του εξωτερικού.

2. Internet Banking
Μπορείτε να πληρώσετε τα ασφάλιστρά σας μέσω της υπηρεσίας internet banking όλων των τραπεζών, χρησιμοποιώντας τον μοναδικό 20ψήφιο κωδικό που θα σταλεί στο e-mail σας. Το συμβόλαιό σας θα σταλεί αυτόματα στο email σας, έως και την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την πληρωμή των ασφαλίστρων.

3. Κατάθεση μετρητών
Μπορείτε να πληρώσετε τα ασφάλιστρά σας με κατάθεση μετρητών στα ταμεία των παρακάτω συνεργαζόμενων τραπεζών:
ALPHA BANK
EFG EUROBANK ERGASIAS SA
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Το συμβόλαιό σας θα σταλεί στο email σας, έως και την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την πληρωμή των ασφαλίστρων.

4. PayPal
Μπορείτε να εξοφλήσετε τα ασφάλιστρά σας χρησιμοποιώντας τον PayPal λογαριασμό σας.
Τα προσωπικά δεδομένα που σας δίνω είναι ασφαλή;
Η εμπιστευτικότητα πληροφοριών που αφορούν τα προσωπικά σας δεδομένα, είναι εξαιρετικής σημασίας για εμάς. Στην Allianz Direct λειτουργούμε σύμφωνα με τους νόμους περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Έχετε το δικαίωμα να γνωρίζετε τα προσωπικά δεδομένα που διατηρούμε για εσάς καθώς επίσης μπορείτε να μας ζητήσετε να διαγράψουμε όποια πληροφορία σας αφορά και πιστεύετε ότι είναι ανακριβής ή δεν ισχύει πλέον.
Τι διαφορετικό έχει μια κλασική ασφάλιση αυτοκινήτου με την ασφάλιση μέσω direct;
Δεν υπάρχει καμία διαφορά. Πρόκειται απλώς για ασφάλιση με την χρήση ενός εναλλακτικού μέσου.
Τι πληροφορίες χρειάζομαι πριν αγοράσω την ασφάλισή μου;
Για να συμπληρώσετε σωστά την ηλεκτρονική φόρμα, είναι απαραίτητα τα στοιχεία που αναγράφονται στην άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας καθώς και στο δίπλωμά σας ή στα διπλώματα όλων των οδηγών που οδηγούν το αυτοκίνητό σας. Στην άδεια κυκλοφορίας αναγράφεται ο αριθμός κυκλοφορίας, η μάρκα και το μοντέλο του αυτοκινήτου σας, οι φορολογήσιμοι ίπποι και τα κυβικά. Στο δίπλωμα αναγράφεται η ημερομηνία που το αποκτήσατε. Όλες αυτές οι πληροφορίες είναι απαραίτητες για τη σωστή συμπλήρωση της φόρμας. Επίσης, σας συστήνουμε να διαβάσετε προσεκτικά το Έντυπο Προσυμβατικής Ενημέρωσης, στο οποίο θα βρείτε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την ασφάλιση από απόσταση και τα δικαιώματά σας.
Υπάρχει κάποιος αρμόδιος ή κατάστημα που μπορώ να επισκεφτώ;
Οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε να μας τηλεφωνήσετε ή να βρεθείτε στα κεντρικά μας γραφεία, θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε και να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών σας. Καλέστε μας: Κέντρο Επικοινωνίας Allianz Direct: 210 69 99 900, direct@allianz.gr Επισκεφτείτε μας: Λ. Αθηνών 110, κτίριο Γ’, Τ.Κ. 104 42, Αθήνα